** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jul 12, 2011

terpaksa akur T_T

salam semuaa...salam maghrib dan isyak....ngeee......korang dah makan tak?? mesti korang dah dah dah makan kan???? kenyang tak?? sape yang belum makan agy tue sila la makan.nanti pedih perut sape susah....mak ayah boyfren galfren tunang yang gak susak..huhuhu....

nak dijadikan cete...aku terpaksa akur dengan keadaan aku..sebenarnya aku sendiri tak mo..tak nak pon....selagi aku bisa aku boleh aku tetap bertahan.....namun akhirnya aku terpaksa akur sekali lagi..ahhhhhhh!!! nape perlu begini...mcm mana nak kurangkan berat badan kirenye akyik akur dengan kehendak sendiri..not!!! nooooo laaaa..huh.bukan kehendak sendiri tapi terpaksa akur..oke! akur! huhuh....takmokalah!taknak gak!

aku terpaksa aku untuk makan nasi di waktu malam untuk malam ni..ahhhh!!! mcm mana ni..kate nak kurus kate nak kurangkn berat badan yang sememang nya semakin tak seimbang.ahhh!! gila ar..kalau mcm ni smpai bila la aku nak mcm mana.ishhh! harap2 pas ni aku mampu bertahan...nak minum air panas ngan biskut namun malam ni..semua nya terkubur layu....huhuhu...tak pe tak pe..next time n tommorw nite tak boleh kate iye..mesti kate tidak! oke!

dan tetba mode dewa cinta...jengg! sangat menyampah lak tengok cete ni...ntah kenapa tengok cete ni membosankan pulak..! ishhh tak tahu laa...bosan!bosan! bosan! bosan!

oke! sekian terima kasih!

0 tunding jari kat saya :

Followers

Template by:

Free Blog Templates