** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Aug 2, 2011

kenapa orang asyik salahkan saya ?!

assalamualaikum semuaaa...

hope korang sihat la yee...

hope korang pose laaa yaaaa....

jangan tak pose lakk... ;p


nape saya asyik asyik di persalahkan??

nape saya juga asyik asyik di tinggikan suara...(konon)

napeeee?? huhu!!!

heran..kenapa orang mesti heran dengan saya? cehhh..

ingat ko tu artiss keeE???

ahahahaha..


nape saya terplih oleh diaa??

opppsss i mcm dah out of topic..

hahahaha...;p


oke2 stop jangan buat fikiran anda melayang terlayang ke arah

yang tidak elok!

act tajuk tu tuk buat gempak je..tak de hal laaa...hihihi..

sesaja nak tenguk respon korang kan..

tadi aku de baca post aku yang dolo2 tu..

tajuk die mcm nie..

'kenapa saya tiada boyfren ?? "

oh my god!dulu nya story...gileee ar..lucu siott..

bace sendiri pun tergelak sendiri...

korang mesti heran kan kenapa saya tak de boyfren??

adakah saya seorang yang memilih pasangan?

cehhhh!! tetba kan?? hahahhahaha :P


be continueeeee ....






2 tunding jari kat saya :

misya mialen said...

hahahaa.da, mmg klu baca entri dulu2 lucu ni da;D. entri umur setahun jagung ba;D, btw, x apa klu x ada bf, yg penting bahagia;D

d i D a_LittLeBaby said...

@kak misya :

hahha..ya lucu ni baca entry dulou2..ahahha..tapi best..kalau baca entry yang ada lalat2 dan nyamuk2 lagi lucu.waahh kuat juga bergaduh dulu..haahah

Followers

Template by:

Free Blog Templates