** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Aug 7, 2011

sangat rasa bahagia (^___________^) senyum lagi..

terasa hati ini berbunga bunga sahaja bila mengingati diri mu..aishhhh...pe dah jadi ni!! serius aku cakap aku rasa bahagia bila kau tahu aku sering hadir dan sering ada buat diri mu...serius aku gila kan mu..hahhahahah ;p

di saataku perlu kan mu..kau ada untuk aku..biarpun kadang kala ada gak miss nye time aku perlukan mu..biasa la kerja mu membuat kita sering tidak bersama dan keadaan kita..saya akan cuba untuk memahami nya lagi..tapi seriuss aku cakap aku rindu gilaaaaa...

sangat sangat bahagia bila aku boleh masak untuk orang yang aku sayang..sngat sangat rasa bahagia bila boleh kurangkan rasa kelaparan dan kehausan orang yang kita sayang..hihi... :)) senyum lagi nieh... hhihi..dah mereng dah ni..tambah2 agy tengah dengar lagu korea..love story ni..asiihhhh....boleh kembang je tersenyum je ni....

boleh tak korang rasa apa perasaan aku sekarng ni...rindu sehhhh!!! terasa sangat sangat di manjakan bila orang yang kamu sayang suapkan makanan kat kamu..aisiihhhh...tapi tahan je la weii..tak leh nak lebih2 kanggggg...habis semua jadi kontroversi..wakakakkak!! opppsssss

biar aku ja tahu...

yang penting aku sangat sangat rasa bahagia walaupun kdg kala kami seakan tidak mengenal ant satu sama lain..kuang..kuangg.kuangg...biarpun kdg kala ada pasang surut nya..biarpun kdg kala kami seakan musuh ketat.aissshhh....tak pe tak pe insyaallah kesabaran ku akan membuat ku bertahan dan akhirnya muncul mentari menyinari hidup ku.....:))

thankz so much. :))

2 tunding jari kat saya :

~ CIK SYU ~ said...

nice blog :) follow me back ya ~

d i D a_LittLeBaby said...

cik syu :

ok....heheh..anyway thnkz :)

Followers

Template by:

Free Blog Templates