** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Aug 11, 2011

sangat sangat comel bila ku tersenyum

malam yang indah seindah melihat matahari terbenam dan terasa nyaman nya malam ini kerana sejuk nya sepeti di tiup angin angin sepoi2 bahasa.malam yang terindah di sinari cahaya bulan..erk?? ade ke bulan ujan ujan nieh.tak de nye.! hahah! rindu itu buat aku menulis lagi di sini ! sayang ini juga membuatkan aku ingin mencurahkan idea di sini.sekali lagi!

mungkin belog ini tidak menjadi tarikan kalian kerana ia berkisahkan kisah cintan cintun.jiwang karat mengarat! naun ada ku kesah! belog aku selama nya.so ape ku kesah kan.tak de orang bace pun tak kisah! my belog is my diary! di sini la aku mencurahkan rasa aku.kesal aku.sedih aku! rasa terkilan aku sehingga satu saat dia tidak mampu mempertikaikan lagi perasaan ini!

oh tuhan kiranya dia jodoh aku.tidak mengganggu keselamatan aku. tidak mengganggu agama ku.dan tidak menyusahkan urusan dunia ku, ENGKAU dekat kan dan permudahkan segalanya.Dan jika dia bukan jodoh yangterbaik untuk ku..menyusahkan dan mengganggu segala urusan dunia ku, ENGKAU jauhkan diri ku dan diri nya..semoga aku dan dia bisa kuat dalam menempuhi segala ujian dari MU YA ALLAH..amin..

amin..

aku rindu dengan en pencuri aty. =) aku mungkin mampu sembunyikan diri.aku mungkin boleh berpura pura dalam semua ini.namun aty ku tak mampu sembunyi kan sesuatu dari mu. haty ku telah dicuri oleh mu =)

best nye menjiwangkan diri tengah tengah ujan ini!heheheh..=) hope en pencuri haty takecare oke.jangan nakal nakal oke! cik yang dicuri aty sedang memerhatikan anda! hahhah!

gud nite my pencuri aty =)

0 tunding jari kat saya :

Followers

Template by:

Free Blog Templates