** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Aug 7, 2011

seminggu berpuasa di bulan ramadhan (^_^)

hari ini genap la kita umat islam berpuasa selama seminggu.fuhhh...dalam masa seminggu ini manyak dugaan dan manyak je yang membuatkan kurang nya puasa kita naseb bek tak terbatal puasa...hikhikhik...ape ape pun kite tetap tegar di sini.! harusssss!!!

dan hari ini aku masak ikan goreng masak sambal yang aku sendiri tak pasti sedap ke tak sedap ke...betul ke tak betul..mmg aku buat ikut suka aku je laa.! hahhah! maen letak je....hahahhaah....habis laaa!! naseb lum kawen agy..hahahhah ;p

dan seperti hari hari biasa aku mesty buat sesuatu yang surprisa tak surprise la untuk dia...so today aku ingat nak buat lagi..for de last kan..hahaha..mane taw pas ni tak leh nak wat agy. :( so kiter wat la paling gempak..cehhh! konon nye laaaarr...! bukan salah dia oke! tak mo tak mo salahkan dia..mmg aku mcm nie.!

oyessss!!! hari ini aku sangat merindui diri nya...terima kasih TUHAN kerana memberi ku ruang untuk bersama nya..... :) smile alwys dan happy sangat.! malam ni nak lepak lepak kat umah..act nak cuba mangu sahur...dalam semiinggu ni, 3 kali je bersahur..selain itu tak.! terbabs tidur sehingga waktu untuk mangun ke pejabat. ! oyesss..memang kau pemalas dida untuk mangun bershur.!! bukan pemalas laa..aii orang nye rajin oke! tapi liat ckt nak mangun...okess!

oke aktiviti untuk hari ini..seperti kemarin gak.kiteorg g pejabat untuk membuat kerja lebih masa..ceh formal gile siott!!! hahah..untuk mencari sen lebih :) tak de la! tak de niat tuk mencuri waktu.tapi sememangnya kite org ade tugas oke! tapi ntah kenapa ari ni seakan lemas dan lemah sangat! sehinnga tak bermaya.balek umah terus tido! oke! so sweet la cik dida ni.! ahhaha...mmg kau bulan puasa sangat pemalas oke! dan sekrg nak dekat waktu berbuka bagi kota kinabalu oke.jangan jeles orng semenanjung ;p..kota kinabalu berbuka 6.33 untuk ari ni.oyesss! dida nak out dulu.t kita borak borak santai gtu.okes! selamat berbuka semua.!


sangat sangat merindui kenakalan blogger blogger dahulu... :)

with love,
1901

0 tunding jari kat saya :

Followers

Template by:

Free Blog Templates