** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jan 13, 2011

bermanja time : nak juga,

mat malam
korang dah makan?????
aku lum makan g..
tengahari dah makan.
pas bangun tido dah makan dah..
tapi malam lum g,
nak makan ..
nak makan burger....
=(
kfC or MacD??





mane satu nie nak makan??


aduiyaii..
nak makan bubur maCd tapi tak de sape nak teman.
warhggggg!!
nak makan sendiri bleh je..
tapi tak besh ar...
uwaaaaaa.....

update cket....,
demam dah ok cket..
panas ade g cket....
tekak tak sakit sangat leh ar telan air liur pun tak sakit dah..
tapi batuk dah mulai menunjukkan diri nya..
iashhhhh....
ni yang tak besh niehh...

demam alahai!

cik dida demam???!!!!
oh my god!
jarang sekali nak dengar cik dida demam...
kalau dengar pon paling paling nak demam.
demam kali ini menjadi..
aduihai..
punya lah sakit..
mule2 tuuh just sakit tekak...
abaikan..
dalam 2 3 hari ar mcm tuh..
pastu kemarin..sakit tekak tumenjadi..
dan ttelah memanskan badan cik dida..
tak de mood??? kompom!
nak beli air minum pon dok berbaris pun tak larat..
makan pun takde selera..
sakit nye kan...
tepat 1130 kat opis...
saya g pantri tuk menidurkan diri yang tengah sakit.
fuyyyyooooo..
tidur tak engat dunia tuh..
tetba tidor ku di ganggu dengar ketukan kat atas opis..
lalu ku bangun..
dan di saat itu...kepala ku pusing bangat,.
pening doh...
huhuhuhuhuh....:(
cube tuk tido kembali....
ok...boleh g...
bangun sekali lagi tuk buka pintu..
kerana member masuk nak tido gak..:)
dan wake up jam 2.10 petang..
aiyooo.....
mmg rasa tak larat sangat.
panas mulai panas...
cube tuk bertahan sehinggan jam 5 petang..
tapi akhir nya mengalah tuk g ke klinik..
oh tidk...
sungguh aku tak suke.....
dan akhirnya aku di sini..
di umah....dapat mC...
huhuh
ari ni boleh ar...
boleh tahan g...baru pas makan ubat
tapi lum makan tengahari...
jap g nak masak..
nanti sambung g k,..
dahhhh

happy tak terkate..

salam pagi semua..
hari ini terasa nak update cket kat beLog ini..

aahaha..
lama dah tak update kan..
akhir nya saya dapat gak mini lappy saya..!!
yeahhhhhhh!!


ni la wajah lappy baru saya,...

kredit to incik google..(^_^)

heheheh..

sejibik ngan lappy kat atas tuh..

la lappy cik dida..

hahhahaha.

best best..

biar pun pening pening ngan lappy nie..

tapi still leh belajar kan

hihih....

yang penting cik dida puas hati..

and last nye cik dida beli camera..

hahahahahha....

ni kali mmg penoh ar gmbr cik dida je....

suke..suke...

Followers

Template by:

Free Blog Templates