** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jan 14, 2011

really hate when org tak henti henti ckap kesian!

benci nyeee!! aishhh!!!tak suke la!
faham tak.!
kenapa susah sangat nak faham perasaan orang nieh..
nape nak cakap benda tu..or perkataan itu..
berulang kali..
dah naik muak dah dengar..
mcm la aku ni budak manja yangtak tahu nak berdikari!
aishhhhhh!!!
ye la kot kalau nak kecian pun..
tapi dah lame kot
dah nak seminggu kot..
tak yah la nak dok kecian..kecian nye..
iashhh bosan ar dengar ayat tuh..menyampah!
bukan tak sedih berpisa ngan akak housemate tersayang..
tapi aku dah besa hidup mcm nie..
g pun kiteorg dah mmg selalu je tak de kat umah..
so kalau mcm dia tak de tu aku anggap je dia g kursus...
cukup time ade kat umah!
so tak de la terasa sangat ketiadaan dia..
ni tak orang asyk dok nak ckap kecian nye,
dah tak de sape nak kawan..
dah tak de kawan nak berjalan berborak..!
iashhh geram tol la!!!!!!
mcm je kami ni tak leh hidup kalau masing masing tak de!
menci la asyik dengar ayat tu!
tolong la erk!
kite orng masing masing leh hidup berdikari!
tak yah nak dok kecian kecian
dekat kite org!
kite org tahu nak jaga diri masng masing!
cukup time kite org jumpe ar..
bukan tak leh nak jumpe!
okeh!

facial time>> best nye :)

best nye tadi
huauahuahauhau..
tu yang tak boleh blah tuh..
hahauhauhauah..
biar pun lambat tapi best gak..
gahhaha
terkejar kejar la tadi..
laju je bawa kete..
huahauhauhaua..
biarpun sakit tak pulih sepenuh nya..
tapi yang penting muke tu penting..
hkahkahkahakh!!!
esuk nak kuar ngan member poli lu..
yihaaaa...

Followers

Template by:

Free Blog Templates