** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jun 8, 2011

kiNi ku Kembali berwajah Baru

salam semua...

hai korang tengah buat pe tuh..

kat ne sekrg??

kat umah...!!

oh My God...

percaya tak...tak percaya pun kene percaya...

hahahhahah!!

aku baru abis exam tadi..

so balik umah ar jawab nye...

kihkihkih..

kalau ikutkan di suruh datang opis..

tapi malas ar..

cuti tanpa rekod kan..

mesti la gune kan peluang yang ada..

kihkihkihkih


so apa story ni petang2 nie..

act petang agy..jam 4 ade match netball..

ffriendly match with felcra....


nak story la about my dalink.

aaron aziz..

kekasih pOjaan hati Ku itu yang pernah ku bisikKan dulu


hahahahhaha...gila tak...

tapi dia la buat aku jadi gila tuk sementara waktu...

dulu kini dan mayb tuk selamanya..

hahahhahah.

ape2 pun...


dida nak masak tuk petang dan malam ni...

so tak susah g kan...kihkihkihkk..

Followers

Template by:

Free Blog Templates