** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jun 15, 2011

jangan kau pergi :(

assalamualaikum semua..

selamat malam my silent reader..

malam kasih dari saya buat kesayangan saya.

cehhhh!!!


cik dida baru abes nengok cete nora elena episode second last..

hahahhahh..... episode 23..

pehhh!! yvonne mmg tak sayang mulut dan badan!!

kalau cik dida yang berada dalam cete tu kompom cik dida dah lame lastik2 yvonne!

hahhahahha..cehh konon2 kuat le ni...hahahhahah!!

tapi mmg yvonne mcm tahap gaban ar,.

meluat benci menci hate tahap tahap dewa!

pehhhh!! spae yang wat sinopsis cete novel ni..

asihhh!! mmg mcm ni ke jalan cete dia..

aishhh lau novel ni mahu di hempas2 novel tu..

dikoyak koyak..opppsss..tak de ar..beli mahal pastu koyak..

ilang akal ke ape..kahkahakh!!!

tak patut..tak patut....


tetiba..tetttt...cik dida kuar airmata!

ape kesss.....ade kaitan tak???

ade kot....mesti la adooo!!! kan setn tan a.k.a aaron aziz tu

kekasih pojaan hati ku..

cehhh!! wakakakkak!!! ahyat nak terbaek je wokk!!

tak de ar...tetba engat insan tercayang..

allamak!! ape kess..!!!

nak sambung cete...

esok la ekrk...

battery my pinky lappy ni nak abes nyawa dah..

malas nak nyambung nye..

so kite continue tomorrow is ado la!! ehehhehe..:))

ape2 pun..

gud nite all...


:))


muahhh!!!

ku di tinggalkan lagi...

assalamualaikum.....sebelum ape2 meh kita rindu sesame222...huhuh...mcm mana ni..


blurrr!!! binggung!! sedih berbaur2.....itu je yang mampu ku kata kan..

cehhh!!! mcm ditinggalkan laki je....huhuhuhu!!!


tak la tak ditinggalkan laki...

tapi ditinggalkan someone! cehhh!!

ayat semua nak terbest jer....

cube wat ayat paling buruk....

ape erkkk....?????



hhahahahhah!!

ngah lapar ni tengah tungu housemate masak...!

lapar jap agy nak g airport

nak antar my someone balik ....

huhuhuhuh!!!!!!!


benda paling tak suke!

mcm nak berlaki je nie....

hahahhahah!!!

tak agy......

tunggu ar lau ade jodoh!

sekrg tak nak borak pasai2 benda2 mcm ni..

t tak jadi buat penat je...

benda2 yang lepas banyak beri pengajaran kat aiiii taw!!!!


okeh! makanan dah terhidang!

aiii nak makan oke!

perut masih sakit lagi!

assalamualaikum semua.....

hari ni perut cik dida sakit lagi! aduh! cik dida pun tak tahu lagi mcm mana!harap harap ianya tidak berlaku lama sangat! haha! cik dida risau ni.! cehhhh konon nye =p..

korang ngah wat pe tuh..mesti ngah busy ngan keje...tak pon nggumpat...kan..kan??? hahahah!! ape2 je laa...... yang penting cik dida sangat sangat mengantuk..aisshhmennn!! ni la ni...tak de keje lain aggy la nak di buat tu.hahahah.....

sekrang ni kat office ngah kesejukan.....tadi pagi mase turun keje..hujan turun ngan lebat nye..huhuh....!! mo hubby..oopppsss tetba lak! tak de kaitan lol!

tadi pepagi dah tencion giloer tahap babun! aishhh susah ar nak cakap...keje org lain org lain lak yang susah..pastu kene marah2..aiisshhh..susah mcm ni.....malas tul! kaau mcm ni poning ar kepala den! hahha! ape2 pun hidup mesti diteruskan..betul tak??? keje tetap adoo!!

petang ni ade latihan bola jaring agy! so all...tonite ni baru apdate agy oke! tunggu mase nak chow la ni..jhakahakh!! keje?? tetap ado..tapi hold on koz ade problem! so keje tak de sangat la.! ahahah! pon adoo!!

okez...see u all tonite! muah!

Followers

Template by:

Free Blog Templates