** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jul 12, 2011

terpaksa akur T_T

salam semuaa...salam maghrib dan isyak....ngeee......korang dah makan tak?? mesti korang dah dah dah makan kan???? kenyang tak?? sape yang belum makan agy tue sila la makan.nanti pedih perut sape susah....mak ayah boyfren galfren tunang yang gak susak..huhuhu....

nak dijadikan cete...aku terpaksa akur dengan keadaan aku..sebenarnya aku sendiri tak mo..tak nak pon....selagi aku bisa aku boleh aku tetap bertahan.....namun akhirnya aku terpaksa akur sekali lagi..ahhhhhhh!!! nape perlu begini...mcm mana nak kurangkan berat badan kirenye akyik akur dengan kehendak sendiri..not!!! nooooo laaaa..huh.bukan kehendak sendiri tapi terpaksa akur..oke! akur! huhuh....takmokalah!taknak gak!

aku terpaksa aku untuk makan nasi di waktu malam untuk malam ni..ahhhh!!! mcm mana ni..kate nak kurus kate nak kurangkn berat badan yang sememang nya semakin tak seimbang.ahhh!! gila ar..kalau mcm ni smpai bila la aku nak mcm mana.ishhh! harap2 pas ni aku mampu bertahan...nak minum air panas ngan biskut namun malam ni..semua nya terkubur layu....huhuhu...tak pe tak pe..next time n tommorw nite tak boleh kate iye..mesti kate tidak! oke!

dan tetba mode dewa cinta...jengg! sangat menyampah lak tengok cete ni...ntah kenapa tengok cete ni membosankan pulak..! ishhh tak tahu laa...bosan!bosan! bosan! bosan!

oke! sekian terima kasih!

di waktu ini semua orang di ulit mimpi indah

salam pagi semua....waktu ini semua orang di muka bumi oh..tidak bukan di muka bumi..dii bumi malaysia tengah di ulit mimpi indah.....namun aku???tengah berjaga alam...kejadian ini telah berlaku sejak minggu lepas agy..di hari jumaat ...i really dont know..why i cant sleep!!

di waktu orang tengah di ulit mimpi ngeri....aku tengah berusaha untuk tidor! berusaha ye kawan2..bukan nye senang nak tidur...sian kat aku....hukhukhuk T_T..selalu aku lah yang tak pernah kalah dengan perkataan tidur...terlalu sinonim ngan diri ku...asal sebut ridur mestii budak kecik..yang kuat tidur..namun sekrg aku juga tak taw ape msalah aku sebenarnya..sukar nak lelapkan mate..

nak kate aku memikirkan hal hal benda benda yang tak sepatutnya fikir sebelum tidur tak gak...tapi baru sekejap tadi aku terfkir sekiranya aku tak bisa kuat tuk hadapi reliti kehidupan sebenarnya...adakah mudah putus asa..akan mengalah mcm tuh je...dan akan membiarkan insan insan lain mengambil kesempatan terhadap diri ini..huh! tapi sekiranya ia melibatkan family..hal hal keluarga...bagaimana???? aku juga sendiri tidak boleh memikirkan nya..huhuh..sedih kan???

mata aku sebenarnya pedih sangat namun if aku cuba tutup mate tak leh...mesti aku rasa susah nak tutup seperti selalu.seakan ada benda yang menghalang aku dari akuterus terlelap...mungkin ini dugaan aku dari NYA...aku terima dengan redha...insyaallah pasti aku akan tertidur..aku tak nak lah terpaksa makan ubat ubatan untuk tidur...eee ngeri siiotttt!! tak nak aiiii.......okeh laaaaa sekian dulu celoteh aku di pagi hari..if aku tak leh nak tidur aku akan update setiap satu jam oke! doa doa kan aku cepat tidur....cian kat mate aku tak tidur dari pagi tadi....

Followers

Template by:

Free Blog Templates