** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Aug 6, 2011

happy sangat sampai senyum sampai telinga ;))

selamat malam semuaaa...haiiiiiii..korang ngah buat pe tuh...
hari ni sangat heppy....hihi
takde la happy sangat aiii..
cuma saya dah cuma buat yang terbaek untuk
saya dan dia..
cehhh..
asyik asyik balek balek..cete pasal laki..
tapi suka suki aku la weii...

tadi aku ngan my yunk , saypet
g bazar kat lok kawi..hihi :)
fuhhh..!! punye laaahh!! hebat! jemmm! memanjang..
hahahhahha ;p
ape kesss. ni tetba nak g bazar..
hahahhaha...saya sangat suka laa...
first time g bazar lok kawi.
sebb tahun lepas tak g pon...:(
sedeihhhh...
tapi tahun ni terima kasih my fren! bawak aiii g bazar lok kawi.
hahahahha ;D

ari ni berbuke nasi kerabu ayam..hahahhaha. ;D
ngan martabak daging..alalalalallalala ;p
rindu nak berrbyka ngan my member member kat labuan..aiii
sabar la weii..

tadi beli aiskrem lagik..
for who??
stu for my yunk, saypet..
satu for whooo???
jenggg..jengg.jenggg.....
adalah...secrett ;p

okeh2 stop to talking..
kita watching tv....
;)

muahh..
sayang sangat ma awak tawwww tak ???
hehehh ;p

Followers

Template by:

Free Blog Templates