** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Aug 8, 2011

mencari ...

mencari keserasian antara kita: ) oh yeeaahh!semakin lama semakin kita berjauhan..oh yaaa??? oh tidak..jangan terlalu berfikir dan memikirkan yang kita akan terpisah jauh... ;p cehhh!! ayat semua nak gempak kan?? hhahaahha...sayang oke! ape pun terjadi kitatetapbersama. :) wink (^___^) big smile for us :)

mencari kesefahaman antara kita? wlau pun jauh kita terpisah.walau jauh kita berada..kita tetap dekat oke..jangan pandai pandai nak berjauhan pulak...hhaaa...kita tak tahu ape yang berlaku...jodoh pertemuan ajal maut semua di tangan TUHAN..kita hanya mampu merancang nya..semoga apa yang kita cari semoga apa yang kita inginkan akan dipermudahkan oleh nya..

semalam kau buatkan diri ku bahagia..kegembiraan..tertwa..ku harap ia akan berkekalan.tak mo sakit hati lagi...dulu kau abaikan aku..kini kau adalah segalanya..cehhh ;p mcm org dah kawen lak kan...kini aku selalu ingin dekat dengan mu..biarpun hanya untuk seketika..aku iingin kau tersenym dengan ku..buat ku gembira tertwa..namun ahkirnya aku tahu itu la impian ku terakhir dan benda dan perkara terakhir kita akan lakukan..pabila semua orang sedar bahawa kau milik ku.bukan dia..bukan SHE...BUKAn juga HEr..hahhaahh ;p

terasa tak mo ilangkan waktu itu..terasa ingin berada di waktu itu..tak mo waktu itu bergerak pantas..tak mo waktu itu terrus bergerak..nak sangat sangat waktu itu terensi di situ.stop! untuk aku dan kau rasakan kebahagiaan itu.untuk seketika.tanpa sorang pun mengacau.tanpa seorang pun mengganggu. tanpa sorang pun mencuri waktu kita berdua..cehhh ;D ayat aku mcm best je kan..mcm semua nak perfect tapi mane dah yang perfect oiiii!! yang adooo...kesalahan dan kesilapan.kekhilafan sahaja! enough!kalau ada sedikit kesempurnaan pun adoo orang pandang ..tak adoooo!!! orang hanya akan mengingat pada kesilapan dan kesalahan orang..dari kebaikan orang.!

okes! stop to talking about us.cehhh! konon ar...

semoga kebahagiaan itu milik kita semua (^__^)

Followers

Template by:

Free Blog Templates