** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jul 21, 2012

1st ramadhan

hai hai hai semuaa umat di muka bumi ini..! assalamualaikum seme...

hari ini merupakan hari pertama ramadhan....dan saya bersahur seorang diri dan berbuka juga seorang diri.konon la! tapi seyes...memang hari ini saya berkeseorangan sahaja.dan duudk kat umah je la..tak kuar pun...hahhah! ape2 pun..happy fasting to u all oke.

dan dugaan pertama saya, saya gastrik!oh.mesty korang tak percaya kan..dan mesty korang kate saya memberikan seribu alasan tuk monteng puasa kan! kan! tapi sebenar nya tak pun! memang saya gastrik untuk kali ke dua dalam tahun ini.gastrk ai yang paling sakit...selalu kejap kejap je.huhuh.....sedih T_T..

oke sekian dahulu oke.nak merestkan diri konon nya..hahahha....


( banyakk nya nak dikemas dalam umah ni..huwrrgghhhhhhhhhh!! )

1 tunding jari kat saya :

Anonymous said...

huhuhu ~~
sakit kan kalau kene gastrik ,
1st puasa pula tu .

Tapi yg sedih nya sy kene gastrik 1st raya 2012 .


wahhhh , 1hari yg bermakna tak dapat nak beraya dengan orang yang disayangi . :(

Followers

Template by:

Free Blog Templates