** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jan 27, 2012

melancong time jom!

hati ini bila ia terusik...ia akan terus terusik..
hati ini bila ia berbunga bunga keriangan..maka ia akan terus di buai impian dan angan angan..
hehhehhee.. :)) begitu la ketika petang tadi tetba mase tidur aku leh terfikir sesuatu..

bila aku rasa ia buat aku tersenyum dan terus tersenyum maka timbul dan muncullah sang angan angan mencipta sarang nya di kotak minda aku ni..hikhik...soryy dear someone. just angan angan manataw kan tetba betul betul lak..hehhehe

aku nak g taman bunga yang penuh dengan kasih dan sayang...bersama insan yang aku sayanng..menyulam perasaan cinta dan kasih serta sayang hanya kita berbunga..ahahhah!! geli tak geli tak?? hahha.....tapi sila jangan muntah kat sini oke.!

aku nak g satu tempat yang indah dan aman yang membawa kepada ketenangan buat aku dan dia.dan kami menciota seribu kenangan terindah di sana..hahhaha....konon nye.....heheheh...best gak kan angan angan mcam ni...tapi bila jadinya?? tak tahu...hahhahah!!

sebenarnya tika ini aku ngah dan sedang memikirkan sesuatu untuk di buat kejutan..hahha! tak salah kan?? hehehhe kejutan buat insan tersayang..tak semestinya lelaki je yang kene buat kejutan kan..hahahh!! lawakkk2...pernah tak aku dapat kejutan mengejutkan dan sampai buat aku menangis terharu?? mmmm....(tengah berfikir) hahahhahahah...tak mo cakap t ade yang terkecil ati..hahhah...oke kiter stop kat cini...dah berangan angan jap agy t sambung lagi.hehhehe..


bosan !

hai mat petang semuaa...so boring oke! huh.sejuk yang amat sekarang ni,hanya tuhan saja yang tahu! beku dohhh!!! tangan dah sejuk beku bak ase mcm kat korea bersalju..hahhah!!!

korang buat pe sekrg ni..mesty ngah kenyang kan..?? aku?? tak dooo!!! mmg pemalas nak kuar adalah aku la sekrg ni...hihihih....nak manje2 skit pun tak leh..adoiii!! cian nye aku ni...message dah la tak kene layan.bosan jee....

tetba mase aku tido leh lak aku terfikir sesuatu itu....nak tahu ape....nantikan episode akan datanng...hehehheh :))

Followers

Template by:

Free Blog Templates