** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Mar 15, 2012

perjalanan yang ditempuh..

selamat pagi semua.....hari ini aku tak kejooo..hikhikhik..biasa a sekrg ni waktu waktu kemalasan aku.cehhh!! agy pun ttak banyak kejooo ar kat opis...kunonnnn ar..hihihih...erm ac hari ini aku nak balik kampung......."..balik kamgpung...ooooo balik kampung....ooo balik kampung...hati girang....hahhha" sambil nyanyi lagu lagi siott...hihih.....

oleh kerna aku tak nak menyusahkan kaka kaka kesayangan aku kat opis itu..aku ambik lah cara lain..dengan menaiki bas mini ..huahuaha....erm dah lame tak naik basss ar..giloo ar...mcm mane ni...hahhahha....sanggup ke jalan kaki dari terminal bas mini ke terminal bas nak ke menumbok..haiyaaa...!! nak dekat 2 tahun seeehhh! tak naik bas..last pun naik sebb terpaksa ari tu...awal tahun ari tu..sekali je..ppas tu tak de dah naik bas...hahahhaahha.....tak de minyak keteeee tak jalan la ar kete tu..hhihihi..so now i use busss to go bandar kota kinabalu..hahahha!! kelakar kan...sebb lame tak naik bas..tapi bessst gak lau tak ramai org..hahahha..kalau kene berdiri...adoiiii!! penat weiii..hahahhahahha......ape2 pun aku nak makan dan bersiap lu..choWWW!!!


ari ini aku menghitung ari lagi..weeeee!!

Followers

Template by:

Free Blog Templates