** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Dec 26, 2014

dah berhabuk dah!

Assalamualaikum; semua..

hari ini setelah sekian lama tak menjenguk belog kesayangan ku ini..ku cuba luang kan masa sedikit meluah ras kepenatan di sini.! cehhh!!..

sangat bosan menunggu dan terus menunggu..

haishhhh!!! ni la ni kalau dah buat peraturan..tengok ape jadi nye..

sangat memenatkan dan sangat tidak bnesh bile waktu rehat di ganggu lagi.

ingat dah settle dah. upenye lum agy!! huhuhuhuh..


okeh! 15 minit dr sekrg akan balik dan tak kire nak balik gak! dah penat sangat menunggu ni! status pun tak berubah juga! hasihhh lah!!! kalau tetiba ade kuiri siap la korang! !! k bai!.

#hatibengkak
#hatibenggang
#hatisakit
#takuahubahjuga
#lapar

Jan 24, 2014

tak tahu nak letak tajuk ape.

Assalamualaikum semua..selamat pagi chentatydida....waaaaa terasa lama sudah tak menhapdate coretan kat dalam belog ku ini..terasa rindu kini..cehhhhh..hahahhahaha....(sebenarnya tak de idea pun nak moncoret..hahahha ) dah lame ase nye meninggalkan belogger ku ini....kecian berhabuk dah belog ku ini..heheheheheh......

penat ase nye nak menjiwangkan diri...tapi itu lah hakikat nye..hahhaha...asik asik jiwangness hapdet jer....

hati dah penat merindu jadi mcm tuh lee..ye dok...
okeh la lain kali hapdet agy kalau kira ade hati nak menghapdet lagi.....heheheheh..

salam jumaat semua.....

Followers

Template by:

Free Blog Templates