** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Dec 26, 2014

dah berhabuk dah!

Assalamualaikum; semua..

hari ini setelah sekian lama tak menjenguk belog kesayangan ku ini..ku cuba luang kan masa sedikit meluah ras kepenatan di sini.! cehhh!!..

sangat bosan menunggu dan terus menunggu..

haishhhh!!! ni la ni kalau dah buat peraturan..tengok ape jadi nye..

sangat memenatkan dan sangat tidak bnesh bile waktu rehat di ganggu lagi.

ingat dah settle dah. upenye lum agy!! huhuhuhuh..


okeh! 15 minit dr sekrg akan balik dan tak kire nak balik gak! dah penat sangat menunggu ni! status pun tak berubah juga! hasihhh lah!!! kalau tetiba ade kuiri siap la korang! !! k bai!.

#hatibengkak
#hatibenggang
#hatisakit
#takuahubahjuga
#lapar

1 tunding jari kat saya :

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Followers

Template by:

Free Blog Templates