** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

May 16, 2016

sedih aku telan sendiri

Assalamualaikum seme..

ase nye lama dah tak hapdet belog kesayangan ku ini..

sangat buntu dan tak tahu nak hapdet ape..

ari ni terpanggil lak meluah kat cni setelah lama tak de sesi luahan hati perasaan..

sungguh aku buntu.

sering kali terjadi..


mampukah aku bertahan tuk kesekian kali inya...


mampukah aku untuk henti air mata yang mengalir setiap malam...acececehh tipu je tak de la tiap malam..tapi tiap kali tak mampu ku tanggung rasa sakit hati ini..akhirnya tumpah juga air mata ku..


dah berkali kali menangis hanya kerana seorang lelaki..


emangnya bila sayang perlu rasa sakit begini..cehhhh mcm tak pernh bercinta kan..


umo dah 29 thun..rasa mcm tak reti dah bercinta..


mungkin faktor itu semua buat aku sering rasa diabaikan dan dia rasa bosan...kerana tiada yang menyeronokkan untuk dikongsi bersama tambahan pulak kami berjauhan..cehhhhh...


geli pulak..


sungguh aku rindu biarpun aku tak bercinta mcm orang lain.adakah aku ni membebankan nya..adakah aku ini hanya dijadikan pilihan..???


napa aku cakap aku tak bercinta mcm orang lain..sebab nya bercinta jarak jauh sert atak pernh jumpa..hahahahha...gempak kan...agak biul di situ...pelik bin ajaib..mesti korang akan tnya mcam mana aku leh jatuh cinta dan jatuh sayang kat orang yang sekali pun aku tak pernh jumpa...hahahahah!!! yeee...aku sendiri tak tahu laaa...how the feeling come to me..hahhhaha betul tak english aku ni...hentamkan je...


perasaan yang datang bukan aku yang nak..mungkin waktu itu masing2 dalam keadaan yang sunyi atau kebetulan sama2 tengah frust..tapi bukan niat tuk mempermainkan perasaan orang...kerana perasaan sayang rindu yang datang yang hadir itu tulus dan unik dan aku sendiri tak tahu mcam mana dia leh hadir dlam hati aku...hahahha berjiwang lak aku kan...dah dah mesti korang dah penat baca dai dulu sampai sekarang berjiwang sakan je kan aku..


doakan aku bertemu dengan nya dan bertentang mata dengan nya..


boleh ku luah segala rasa perasaan ku dan rindu ku..hahahahahha


puiiii...romantik kan..sweet tak sweet tak...?


haahahhahahha..


okai la aku nak meneruskan keje aku lagi..


yang penting ati aku ade lega sikit...


okei bai..

Followers

Template by:

Free Blog Templates